در جستجوی آرامش

وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت

در جستجوی آرامش

وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت

منو دوست داره یا نه؟

باید تکلیفمو حداقل با خودم مشخص کنم

بعد از اینهمه مدت واقعا من هنوز نمیدونم ... منو دوست داره یا نه؟

باید یه مدت دست روی دلم بگذارم و امتحانش کنم امیدوارم که حدس من اشتباه باشه و اونم حسی رو که من نسبت به اون دارم اونم داشته باشه.

به مدت چند روز من دیگه بهش زنگ نمی‌زنم

دیگه از دوست داشتنم و دلتنگی‌ هام  بهش نمی‌‌گام

سعئ می‌کنم بهش بفهمونم که اون حرفی‌ که زده منو خیلی‌ ناراحت کرده و به من بی‌ احترامی شده( من تا حالا لوست نکردم این خودتی که خودتو لوس میکنی‌، من نه کسی‌ رو لوس می‌کنم نه می‌خوام لسی منو لوس کنه)

یاسی عزت خواهش می‌کنم چند روز محکم باش و سعئ کن منطقی‌ فکر کنی‌

به نفع هر ۲ تا مونه، واقعا یه عمر زندگی شوخی‌ نیست

باید حسابی‌ چشمامو باز کنم

زندگی

پسر کوچکی یرای مادر بزرگش توضیح می داد که چگونه همه چیزها ایراد دارند : مدرسه دوستان پدرو مادر جامعه و....
در این هنگام مادر بزرگ که مشغول پختن کیک بود از پسر پرسید : آیا کیک دوست داری ؟ پاسخ پسر مثبت بود .
مادر بزرگ پرسید : روغن چطور ؟ روغن رو دوستداری ؟
- نه!
-و حالا دو تا تخم مرغ ؟
- نه ! اصلا دوست ندارم.
-آرد رو دوست داری ؟ جوش شیرین چطور؟
- نه ! حالم به هم می خوره.

- بله همه این چیزها به تنهایی بد به نظر می رسند ولی وقتی به درستی به هم مخلوط می شوند یک کیک خوشمزه درست می شود .خداوند هم به این ترتیب عمل می کند .خیلی از اوقات تعجب می کنیم چرا خداوند باید بگذارد چنین دوران سختی را بگذرانیم ؟ اما او می داند که وقتی همه این سختیها را به درستی کنار هم قرار بدهد نتیجه همیشه خوب است ! اما تنها باید به او اعتماد کنیم .در نهایت همه این پیشامدها با هم به یک نتیجه فوق العاده می رسند.

بر گرفته از کتاب هفده داستان کوتاه

Tell Me Why

In my dream children sing a song of love for every boy and girl
The sky is blue and fields are green and laughter is the language of the world
Then I wake and all I see is a world full of people in need

Tell me why does it have to be like this
Tell me why is there something I have missed
Tell me why cos I don't understand  

When so many need somebody we don't give a helping hand.
Tell me why

Everyday I ask myself what will I have to do to be a man
Do I have to stand and fight to prove to everybody who I am
Is that what my life is for to waste in a world full of war

Tell me why does it have to be like this
Tell me why is there something I have missed
Tell me why cos I don't understand 

When so many need somebody we don't give a helping hand.
Tell me why

(children) tell me why? (declan) tell me why
(children) tell me why? (declan) tell me why
(together) just tell me why, why, why

Tell me why does it have to be like this
Tell me why is there something I have missed
Tell me why cos I don't understand.
When so many need somebody we don't give a helping hand.

 
Can someone tell us why we let the forest burn

why,why do we say we care
Tell me why,why do we stand and stare
Tell me why,why do the dolphins cry
Can some one tell us why we let the ocean die 

why,why if we're all the same
tell me why why,why do we pass the blame
tell me why why,why does it never end
can some one tell us why we cannot just be friends 

http://www.youtube.com/watch?v=_j6IBdHW_rY